среда, 12 сентября 2018 г.

Гра по-новому, навчання по-іншому


Як зробити урок не просто змістовним, а насправді цікавим для дітей?
 Це одне з ключових запитань, яке ставить собі  НУШ і кожен вчитель.
Відповідь – перетворити урок на захопливу гру!
Хто сказав, що  цеглинки  LEGO і фізична культура несумісні?
Сьогодні,  Ірина Бусел  із учнями  4-б класу спробували використати цю новітню технологію на уроці.
«Шість цеглинок» LEGO – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, широко використовує моделі реального світу і предметно-ігрову середу навчання і розвитку дитини.
За допомогою простих і недовготривалих  вправ,  у дітей розвивалась спостережливість, координація рухів; учні навчалися орієнтуватися у просторі, утримувати увагу і не відволікатися; маніпулювати дрібними речами.
Перспективність застосування LEGO - технології обумовлюється її високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних навчальних та ігрових осередках.







































Комментариев нет:

Отправить комментарий

Выпуск 2019