Як зробити урок не
просто змістовним, а насправді цікавим для дітей?
Це одне з ключових запитань, яке ставить собі НУШ і кожен вчитель.
Відповідь –
перетворити урок на захопливу гру!
Хто сказав, що цеглинки
LEGO і
фізична культура несумісні?
Сьогодні, Ірина Бусел
із учнями 4-б класу спробували
використати цю новітню технологію на уроці.
«Шість цеглинок»
LEGO – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, широко
використовує моделі реального світу і предметно-ігрову середу навчання і
розвитку дитини.
За допомогою
простих і недовготривалих вправ, у дітей розвивалась спостережливість,
координація рухів; учні навчалися орієнтуватися у просторі, утримувати увагу і
не відволікатися; маніпулювати дрібними речами.
Перспективність
застосування LEGO - технології обумовлюється її високими освітніми
можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними
характеристиками, використанням у різних навчальних та ігрових осередках.
Комментариев нет:
Отправить комментарий