понедельник, 10 сентября 2018 г.

Густав Клімт «Яблуня».ІМПУЛЬС ДЛЯ ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ.



«Ого, яка яблуня! Точно така сама, як у нашому садку» – одне з типових перших вражень дітей, коли вони розглядають картину Густава Клімта «Яблуня». «Яблука такі великі, вони такі червонобокі, їх так багато, що аж не видно стовбура дерева…» – не вгамовуються учні. Їх цікавить саме це зображене дерево і його унікальність.
Мабуть, жоден інший фрукт не наділений таким широким спектром символізму, як яблуко. Воно позначає любов, шлюб, весну, молодість, родючість, довголіття й безсмертя і, врешті-решт, саме життя.
Про все це дізналися учні 4-б класу ЗОШ № 18 на черговому уроці образотворчого мистецтва за методікою Р4С «Філософія для дітей».
Обговорювали  твердження: «Є» ЯК ФОРМА ДІЄСЛОВА «БУТИ», зрозуміли, що теза «суще є» стає таємницею будь-якого мислення; сприймали відмінності предметів, а потім малювали яблуньку пластиліном…
Наприкінці уроку  діти створили маленький «Яблуневий дарунок другу», кожен учень представив  свій унікальний рецепт, пояснив, чому дарунок солодкий або несолодкий і кому адресований.
Вчителька Ірина Бусел продовжує  розвивати  у своїх учнях навички  роботи з мистецькими об’єктами, різними художніми матеріалами та техніками, власною уявою, формує навички говорити активно, вільно і з повагою у живій, неконтрольованій розмові.














































































Комментариев нет:

Отправить комментарий

Выпуск 2019