среда, 5 сентября 2018 г.

ГУСТАВ КЛІМТ «ПАРК».ІМПУЛЬС ДЛЯ ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ.

http://artemosvita.klasna.com/uk/news-5570-3881/


















































Учні 4-Б класу ЗОШ № 18  разом із вчителькою Іриною Бусел розпочали в новому навчальному році уроки за методикою Р4С.

Які асоціації породжує у вас слово «парк»?
 Можливо, «дерева», «прогулянка», «люди», «відпочинок», «лавка», «трава», «ліс», «зелень», «квіти» тощо.
На всі ці питання діти давали відповіді, коли знайомилися з картиною ГУСТАВА КЛІМТА  «ПАРК».
Вони погодилися  з висновками дослідників, за визначенням яких є три типи відносин у парку, це по-перше, «людина-людина», що означає встановлення відносин «Я-Ти», єднання з Іншим, прийняття Іншого. Останнім може бути як одна людина (почуття любові, дружби), так і група людей (дружба, спільнота). По-друге, «людина-природа». У парку людина подбала про природу: виплекала її, облагородила та обрамила межами. І, по-третє, відносини «людина – цінності та ідеали» у парку передбачають включення людини в систему цінностей культури. Таким чином, людина присутня в усіх трьох типах відносин у парку.
Разом із вчителькою діти обговорили: ЩО РОБИТЬ ПАРК ХОРОШИМ ПАРКОМ?
 Більшість визначили, що це трав’яні газони з квітниками ,чистота і присутність у парку людей.
 Учням була запропонована  ситуація, що вони – маленькі жителі 2100 року. У містах багато парків, але всі люди відмовилися від прогулянок. І саме діти були останніми особами, які там гралися. Вони бажають і надалі прогулюватися парковими стежками, однак їх не підтримують інші. За 5  хвилин  групи підготували  стислу промову на тему: «Граймося у парку разом!».
А потім дітлахи  із задоволенням малювали акварельними бризками.
Наприкінці роботи учні поміркували про те, що означають плями кольорів листя на їхніх малюнках.
Це перщі, але дуже впевнені кроки до НУШ!


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Выпуск 2019