воскресенье, 13 мая 2018 г.

MiniEdcampSloviansk 2018

                                                                    12 травня на базі ДВНЗ
 "Донбаський державний педагогічний університет" 

відбулася найграндіозніша для освітян подія 

MiniEdcampSlovians під гаслом - 
Готуємо вчительство Нової української школи!


                                                                          Мрії таки збуваються!
Неймовірно щаслива, що бачила все своїми очима. 
Запрошую зануритися в атмосферу MiniEdcampSloviansk!!!


Хто хоче зрушити  світ, нехай зрушить себе!
Сократ
Вчителька школи № 18  Бусел Ірина була запрошена на регіональний MiniEdcampSloviansk під гаслом – «Готуємо вчительство Нової української школи!», де була не тільки учасником, а й спікеркою  від учительскої паралелі. Вона познайомила гостей своєї локації із наробками по проекту «Вчимося жити разом» та міжнародною методикою «P4C».
 Ірина  стала переможцем  у творчому конкурсі есе на тему “Чи кожен може бути вчителем?” від “Книгарня “Є” Слов’янськ”, отримала подарунковий сертифікат.
Вся програма MiniEdcampSloviansk  проходила у  демократичному  форматі , що  сприяло  діалогу та вільному обміну досвідом учителів за принципом give – get.
На одній із попередніх (не)конференцій хтось залишив такий відгук: «Тепер я стою на двох ногах і у мене є довгий хвіст».
Цей жартівливий вираз якнайкраще відображає дві головні цінності EdCamp’ів.
Свобода робити те, що хочеш, – наприклад, пити каву з колегою або залишити сесію, якщо вона нецікава, – називається законом «про дві ноги».
А утворені горизонтальні зв’язки призводять до ефекту «довгого хвоста»: головне починається після події, коли народжуються нові ідеї, проекти, партнерстващо дуже важливі для сьогодення, для формування Нової української школи.

Такі заходи мотивують спільноту відповідального вчительства (а це вже понад 2,5 тис. педагогів з усіх куточків країни) змінюватись самим і змінювати освітузокрема, через участь у національних та регіональних EdCamp’ах.



https://www.facebook.com/irabusel/media_set?set=a.2208618712701805.1073741867.100006610933891&type=3






“Чи кожен може бути вчителем?”

«З вчителя починається, по суті, пізнання  дитиною світу людини;  легко зрозуміти, що значить при цьому приклад вчителя.  Велике духовне багатство треба мати вихователю, щоб постійне самовираження його особистості діяло на учня як стимул до самовдосконалення.  Скільки б хороших слів не вимовляв вчитель, вони залишаться для вихованця порожнім звуком, якщо в житті свого наставника вони не побачать втілення всіх цих слів і
закликів ».  В.О.  Сухомлинський .
       Якби мені сказали, що я стану вчителем, я б не повірила, це вже точно!
 Мої шкільні роки були бурхливими і неспокійними.  Навчалася я досить добре, проте «відмінницею» ніколи не була. 
Але постійно «боролася» за справедливість (як мені здавалося!), за правду і чесні відносини як між учнями, так і між учнями і вчителями.  Ця боротьба виражалася у вигляді суперечок і непокори, на всі події була тільки моя точка зору.  Дякую моїм учителям та однокласникам за те, що розгледіли в такому бунтарі майбутнього лідера.
Після школи  я поступила на вечірнє відділення Харківського політехнічного інституту,  пішла  працювати в школу, в школу, де я навчалася.
Ці  роки були найважчими і найщасливішими в моєму житті, поступово, за допомогою моїх наставників, я зрозуміла, що перш, ніж висувати вимоги до когось, потрібно починати з себе самої.  Було дуже цікаво дивитися на себе з боку і бачити позитивні зміни в характері, вчинках і поведінці
Коли прийшов час визначатися у виборі спеціалізації в моєму інституті, я без вагань продовжила своє навчання в  педагогічному вузі, стала вчителем початкових класів.  
У педагогіці я вже 35 років.  Чим більше я працюю в школі, тим вищими стають вимоги до своєї особистості.
 Я впевнена, що головний метод виховання - це спосіб життя самого вихователя, вчителя: його шляхетність, милосердя, культура, його слово, його прагнення вдосконалюватися, витончувати свої почуття і ставлення до дитини, до всіх оточуючих.
 Дитина не народжується з розвиненими людськими здібностями, вона приходить в світ з передумовами до розвитку, але відсутність належного виховного середовища і вихователів призводить до їх згасання.
 Людство тим і відрізняється від тваринного світу, що завжди проявляло і проявляє не тільки інстинктивну турботу про своїх дітей.
 Виховання - це особливість людської культури.  Досвід людства накопичив способи виховання і навчання, методики вирощування Людини в людині.  Одне людське середовище без цілеспрямованого виховання і освіти не може вирощувати гідного дорослого з дитини.  Необхідні конкретні носії досвіду і знань, які вміють їх передавати.
 Учитель має безпосереднє відношення до зародження і розгортання майбутнього, так як протягом тривалого часу впливає на дитину з виховної та освітньою метою.
Людина, яка піддержує ці погляди може і повинна стати вчителем.
 Я глибоко переконана в тому, що вчитель відповідає за виховання і навчання дітей ні перед державою, а перед Совістю і Богом. 
 «Учитель повинен знати і відчувати, що на його совісті - доля кожної дитини, що від його духовної культури та ідейного багатства залежать розум, здоров'я, щастя людини, якого виховує школа», - писав В.О.  Сухомлинський.
Краще не скажеш, і це щодня доводить наша дійсність!
Я вдячна людям, які живуть і працюють поруч зі мною, не дають мені зупинятися, а змушують постійно розвиватися і рухатися тільки вперед!





ЧИМ УНІКАЛЬНИЙ EDCAMP UKRAINE
Демократичний формат EdCamp Ukraine – це унікальна платформа професійного зростання для вчительства України, яка ґрунтується на принципах безкоштовності, незалежності та вільної ініціативи. Завдяки новому дискусійному формату, учасниці й учасники самі у перший день (не)конференції визначають перебіг її роботи, вибираючи ті сесії, які відповідають їхнім потребам та інтересам.EdCamp Ukraine будує спільноту відповідального вчительства, яка об’єднає кращих агентів змін у системі національної освіти. В Донецькій області така унікальна подія відбулася вперше, проте за результатами двох днів продуктивного спілкування зав’язалося чимало знайомств, народилося багато ідей і спільних проектів: саме в цьому й полягає так званий «ефект довгого хвоста» – продовження обговорення, діяльності, продукування ідей уже після завершення якоїсь події.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Выпуск 2019