ІМПУЛЬС ДО
ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ. Клод Моне «Японський місток»-такою була тема першого уроку з методики P4C ( «Розвиток когнітивних здібностей через
мистецтво», авторської програми Надії
Адаменко і Оксани Баршинової ), який провела вчитель початкової школи ЗОШ №
18
Ірина Бусел в своєму 3-Б класі.
Стратегічна мета уроку: Вчити
міркувати, знаходити раціональне зерно в думках інших людей, розвивати
мислення, мовлення, виховувати повагу до чужої думки; розвивати мистецькі
навички, вміння «грати» з кольорами; виховувати творчі здібності, любов і
захоплення до світової культурної спадщини.
Як каже сама вчителька, дітям взагалі
сподобалось ВСЕ! Питання учнів стають
сильнішими і змінюються, власне, змінюються самі принципи голосування за питання . Спершу для дітей це видається
змаганням, але поступово методика робить свою справу і голосування із
суб'єктивного перетворюється на об'єктивне.
… Маленькі чомучки захопилися розкриттям секретів картини,
малюванням, змішуванням кольорів. В очах
дітей була радість. У деяких
учнів малювання картини викликало подив, сумніви..
Але все
получилось! Перші
малюнки всіх вразили і говорять самі за себе...
Існує термін «лінгвістична
розкутість», коли дитина навчилася доносити свою думку та вчиться вирішувати
проблеми. У М.Ліпмана (автора методики P4C) є вираз: «Людина, яка вміє
відповідально мислити, починає відповідально діяти».
Це надзвичайно необхідний навик нової
української школи для виховання громадянської
свідомості наших
учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий