понедельник, 16 апреля 2018 г.

Ми –не філософи, ми тільки навчаємось філософувати…


ІМПУЛЬС ДО ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ. Клод Моне «Японський місток»-такою була тема першого уроку з методики P4C ( «Розвиток когнітивних здібностей через мистецтво»,  авторської програми Надії Адаменко і Оксани Баршинової ), який провела вчитель початкової школи ЗОШ № 18 
 Ірина Бусел в своєму 3-Б класі.
Стратегічна мета уроку: Вчити міркувати, знаходити раціональне зерно в думках інших людей, розвивати мислення, мовлення, виховувати повагу до чужої думки; розвивати мистецькі навички, вміння «грати» з кольорами; виховувати творчі здібності, любов і захоплення до світової культурної спадщини.
Як каже сама вчителька, дітям взагалі сподобалось ВСЕ! Питання учнів  стають сильнішими і змінюються, власне, змінюються самі принципи голосування за питання . Спершу для дітей це видається змаганням, але поступово методика робить свою справу і голосування із суб'єктивного перетворюється на об'єктивне.
Маленькі чомучки захопилися розкриттям секретів картини, малюванням, змішуванням  кольорів. В очах дітей була радість. У деяких учнів малювання картини викликало подив, сумніви..
 Але все получилось! Перші малюнки всіх вразили і говорять самі за себе...
Існує термін «лінгвістична розкутість», коли дитина навчилася доносити свою думку та вчиться вирішувати проблеми. У М.Ліпмана (автора методики P4C) є вираз: «Людина, яка вміє відповідально мислити, починає відповідально діяти».
Це надзвичайно необхідний навик нової української школи для виховання громадянської свідомості наших учнів.




























Комментариев нет:

Отправить комментарий

Выпуск 2019